Recent am avut un audit de asigurare .
Problema e ca avem aparate de cafea , radiouri , incalzitoare , ventilatoare, computer (aparate electrice private asa a fost specificat) etc care ar fi cauze comune ale incediului.
Intrebarea mea este ce fel de verificari avem nevoie pentru ele?
Sau daca avem nevoie de verificari pentru fiecare aparat de genu din firma ?
Si ce fel de verificari sau ce ar trebui sa facem in cazul acesta .
Pentru aparatura electrocasnica din dotarea firmei trebuie sa detineti declaratie de conformitate, certificat de calitate, carte tehnica plus instructiuni proprii ssm si psi-su, termen de garantie.
Lucratorii sa fie instruiti si sa respecte instructiunile. Electricianul firmei sa aiba in programul zilnic de lucru, actiuni de verificare a cablajului, prizelor, intrerupatoarelor, etc. Locatia sa aiba centura de impamnatare, prizele plus tabloul de forta si iluminat sa fie legate la aceasta centura de impamantare, periodic (de regula, anual) sa se efectueze masurarea prizei de pamant si sa se emita buletin de determinare a rezistentei prizei de pamant.
Verificare pram
nety2014
Verificare PRAM
Pentru un cabinet veterinar care isi desfasoara activitatea intr-un apartament situat la parterul unui bloc de locuinte, cabinet dotat cu ... (vezi toată discuția)