Buna ziua,va rog frumos un raspuns la urmatoarea situatie
--la 1,09,2018 cf art 55 b CM inceteaza CIM.Dupa multe mail uri primesc adev vechime ,nota de lichidare si 2 acte aditionale nesemnate si despre care nu am stiut.
-solicit ITM un punct de vedere,efectueaza control si dispune corectii modificari clauze precum si achitare diferente (7000 lei )din modificari clauze contract fara acordul meu ,sub sanctiunea amenzii ,pana la 2,11,2018.Evident ,angajatorul nu se conformeaza !
-la 5,12,2018 revin catre ITM si aseara 17,12,2018 primesc un plic cu o adev vechime ,FARA FISA LICHIDARE ;FARA CALCUL CO NEEFECTUAT.,dar insotit de alte 2 acte aditionale cu modificarile salariale efectuate ,insa FARA modificare functiei avute.,cu recunoastrea debitului de 7183 lei.
Intrebarile mele sunt
-aceste modificari pot fi inregistrate in REVISAL la 3 luni dupa incetare CIM ? Exista temei legal sa solicit ITM ultimul extras REVISAL ?
-sunt valabile aceste acte aditionale fara semnatura mea ?
-suma de bani o pot recupera doar prin instanta ?
-cum putem explica logic si legal faptul ca pana la 5 .12..2018 nu se intampla nimic,dar in urma revenirii catre ITM primesc aceste hartii cu data de inregistrare HR 1,11,2018 adica exact inainte cu o zi de scadenta ragazului oferit de ITM ?