Doar bilantul (adica situatiile financiare care se depun anual) trebuie semnat in mod obligatoriu de o persoana autorizata ceccar,
Pentru srl veti depune la trimestru, pana pe 25 a lunii urmatoare inchiderii trimestrului, declaratia 100 cu impozitul pe venitul microintreprinderii 3% pentru ca nu aveti niciun salariat. Asta se depune chiar si pentru trimestrul cu zero de plata. Pana la acea data este si termen de plata pentru acest impozit.
Declaratia privind obligatiile de plata la bugetul de stat (formularul 100) se completeaza numai cu ajutorul programului de asistenta si se transmite doar prin mijloace electronice de transmitere la distanta, in conformitate cu prevederile legale in vigoare. Semnarea electronica a declaratiei se realizeaza prin utilizarea certificatului calificat emis de un furnizor de servicii de certificare pe care trebuie sa-l cumparati pe firma.
Daca doriti sa colaborati cu contabilul si in timpul anului contra cost, poate sa va completeze el si aceasta declaratie 100 si sa v-o depuna fara a mai cumpara dumneavoastra certificatul de semnatura electronica.
In completare va rog sa cititi si la adresa
[ link extern ]