avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 550 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Societăţi comerciale Semnare proiect arhitectura
Discuție deschisă în Societăţi comerciale

Semnare proiect arhitectura

Doresc sa stiu dupa infiintarea unei firme de proiectare.
Pot personal semna proiectele de arhitectura pentru cladiri cu importanta redusa D? Sunt inginer constructor de profesie.
Cel mai recent răspuns: pavelm , utilizator 19:23, 7 August 2023
Ca arhitect...fara a fi arhitect nu cred ca se poate.
Poate doar pentru partea de structura, dar si asta in anumite conditii...
In Legea 50 este asa :

Articolul 9 (1) Documentatiile tehnice - D. T. si proiectele tehnice se elaboreaza de colective tehnice de specialitate, se insusesc si se semneaza de cadre tehnice cu pregatire superioara numai din domeniul arhitecturii, urbanismului, constructiilor si instalatiilor pentru constructii, astfel: a) de arhitect cu diploma recunoscuta de statul roman, pentru proiectarea partii de arhitectura pentru obiective de investitii cuprinse la toate categoriile de importanta a constructiilor supraterane si a celor subterane; b) de ingineri constructori si de instalatii, cu diploma recunoscuta de statul roman, pentru partile de inginerie in domeniile specifice, pentru obiective de investitii cuprinse la toate categoriile de importanta a constructiilor supraterane si subterane, precum si la instalatiile aferente acestora; c) de conductor arhitect, urbanist si/sau de subinginer de constructii, cu diploma recunoscuta de statul roman, pentru cladiri de importanta redusa si aflate in afara zonelor protejate, stabilite conform legii. (2) Prevederile alin. (1) se aplica si pentru documentatia de executie. (3) Semnarea documentatiilor de catre persoanele prevazute la alin. (1) angajeaza raspunderea acestora in conditiile legii.

la c) se discuta despre cladirile cu importanta redusa.
Tocmai am vb.cu un prieten arhitect si nici el nu stie...