avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 553 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Situatie eroare facturare Enel persoana fizica
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Situatie eroare facturare Enel persoana fizica

Buna seara,

Intampin urmatoarea situatie. Factura ENEL din luna februarie 2019 a fost emisa eronat. Ca si fapt cunoscut de toata lumea factura cuprinde un index vechi si un index nou. Indexul vechi trebuia sa fie din data de 15.01.2019 si indexul nou din 16.02.2019. Problema a aparut in momentul in care suma de plata a fost una mare si pe factura a fost observata eroarea. Indexul vechi avea valoarea din data de 16.08.2018 iar indexul nou din data de 15.02.2019 cu consumul aferent a jumatate de an.
A fost efectuata o sesizare telefonica la care a fost oferit un numar de inregistrare si telefonic a fost specificat faptul ca situatia va fi remediata prin emiterea altei facturi de reglare. In mail se specifica insa ca timpul de raspuns aferent unei astfel de sesizari este intre 5 si 30 de zile. Pentru ca utilizatorul serviciului este de buna credinta a efectuat o plata care acopera de obicei valoarea lunara. Intre timp insa a fost emisa urmatoarea factura pe intervalul 16.02 - 15.03 care contine valoarea totala din factura anterioara fara a fi inregistrata plata.
Aceasta eroare din ce am mai intrebat in stanga si in dreapta a aparut la mai multi utilizatori ai serviciilor.
Am incercat sa discut din nou cu consultantii ENEL care in continuare taraganeaza raspunsul si recunoasterea erorii.
Va rog sa ma sfatuiti ce pot face in aceasta privinta astfel incat situatia sa fie remediata fara sa intru in incidenta penalizarilor sau a deconectarii serviciilor si in acelasi timp ENEL sa recunoasca aceasta eroare oficial astfel incat toata lumea sa verifice atent facturile.
Va multumesc!
Ultima modificare: Miercuri, 20 Martie 2019
nickra, utilizator

Alte discuții în legătură

Mi s-au facturat exagerat de mulți kw față de cât am consumat și nu-mi permit să plătesc factura. ce pot face în situația disperată în care sunt? Sufletdecaine Sufletdecaine Pe data de 30 noiembrie 2018, am dat index-ul pentru cele doua imobile pentru care am contract cu RCS-RDS. Al doilea index nu a fost primit deoarece nu il ... (vezi toată discuția)
Factura enel 7200 ron Nicoletapoanca Nicoletapoanca M-am trezit cu o factura de la Enel de 7200 de lei!Factura de regularizare pe 9 luni de zile! Nu am citit deloc index- ul in peroada aceasta,am platit ... (vezi toată discuția)
Buna ziua, in data de 31.05.2023, la 1 an de cand nu mai sunt ... alexandrugiurgea alexandrugiurgea Buna ziua, In data de 31.05.2023, la 1 an de cand nu mai sunt clientul Enel, am primit 1 factura Enel de 7981.63 Lei pt perioada de facturare ... (vezi toată discuția)