avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 856 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Societăţi comerciale autorizare firma constructii
Discuție deschisă în Societăţi comerciale

autorizare firma constructii

Buna ziua, sunt student si doresc sa infiintez o firma (microintreprindere )cu activitate in constructii - amenajari interioare si exterioare (termoizolatii).

De ce autorizatii am nevoie pentru functionare?
Cum le pot obtine si in ce consta procesul?

Imi trebuie o anumita calificare pe constructii? Diploma ceva?

Cei care au mai multe informatii si stiu le-as fi foarte recunoscator daca ar posta aici.

Multmuesc frumos
Cel mai recent răspuns: siempreska , utilizator 17:16, 13 Decembrie 2010
Puteti sa va inregistrati ca persoana fizica autorizata sau Intreprinderea individuala(II) ambele reglementate de de OUG nr.44/2008.
Nu cred ca doriti sa constituiti un SRL, pentru ca nu se stie cat va mai fi in vigoare impozitul forfetar care v-ar da batai de cap.
Sigur ca va trebuie sa dovediti o anumita calificare in constructii sau sa dovediti ca aveti experienta in domeniu prin prezentarea de acte care sa ateste acest lucru.
Daca sunteti student la fac. de constructii, poate o adeverinta de acolo v-ar putea fi utila. E o parere
Daca vreau sa infiintez un SRL avand ca obiect de activitate constructiile si amenajarile interioare si exterioare, sa angajez oameni calificati in acest domeniu, ce autorizatii trebuie sa obtin?

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

(meserias) amenajari interioare - ce trebuie sa fac pentru a lucra legal? ionataan ionataan Lucrez in domeniul amenajarilor interioare(faianta gresie rigips-adica sunt meserias) de vre-o 20 de ani si in toti anii astia am lucrat \"la negru\", si vreau ... (vezi toată discuția)