avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 616 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice PFA, II, AF - Persoana fizica ... Atestat pentru PFA cu codul CAEN 4791 (comert online)
Discuție deschisă în PFA, II, AF - Persoana fizica autorizată, Întreprindere individuală, Asociaţie familială

Atestat pentru PFA cu codul CAEN 4791 (comert online)

Salutare.
Vreau sa vand diferite produse pe un site facut de mine. Am inteles de la un jurist ca imi trebuie atestat ca sa pot sa imi fac PFA .
Eu sunt inginer iar sotia are cursuri de managementul calitatii.

Ce atestat imi trebuie ca sa pot face PFA cu codul CAEN 4791 (comert online) ?

Va multumesc
Ultima modificare: Marți, 24 Noiembrie 2009
BibiGeo, utilizator
Cel mai recent răspuns: BibiGeo , utilizator 14:11, 24 Noiembrie 2009
Oug 44/2008 privind desfasurarea activitatilor economice de catre PFA, intreprinderile individuale si familiale

Anexa:

4. Documente care atesta pregatirea sau experienta profesionala

Pregatirea sau experienta profesionala se atesta, dupa caz, cu documente cum sunt: diploma, certificatul sau adeverinta, prin care se dovedeste absolvirea unei institutii de invatamant, certificatul de calificare profesionala sau de absolvire a unei forme de pregatire profesionala, organizata in conditiile legii, in vigoare la data eliberarii acestuia, certificatul de competenta profesionala, cartea de mestesugar, carnetul de munca al solicitantului, declaratie de notorietate cu privire la abilitatea de a desfasura activitatea pentru care se solicita autorizarea, eliberata de primarul localitatii respective in mod gratuit in cazul meseriilor traditionale artizanale, atestatul de recunoastere si/sau de echivalare pentru persoanele fizice care au dobandit calificarea in strainatate, atestatul de recunoastere a calificarii dobandite in strainatate, in afara sistemului de invatamant, orice alte dovezi care sa ateste experienta profesionala.
Nu va trebuie nici un atestat, ci doar diploma.