In cazul in care un carnet de munca este completat gresit pe primele 2 pagini, acesta se poate anula si sa se ceara un altul in schimb? Carnetul de munca este nou, angajatorul a completat primele 2 pagini cu pix albastru, si a gresit la rubrica Certificat de nastere nr si data eliberarii certificatului de nastere.
In cazul in care se poate anula care este procedura? Angajatorul risca vre-o sanctiune?
1. Cel care a completat carnetul de munca trebuie sa fie cineva autorizat si, in acest caz, stie cum se fac corecturile legal.
2. Cititi Decretul 92/1976 si Ordinul 136/1976.
Se pot rectifica cu rosu datele trecute gresit ... chiar am vazut la ITM depuse carnete de munca scrise cu albastru si nimeni nu a zis nimic referitor la acest lucru.
Mai nou se iau si de faptul ca sunt completate carnetele de munca cu albastru.
Problema reala consta in faptul ca persoana nu era nici autorizata sa faca inscrisuri in carnetul de munca. A fost cu carnetul de munca in alb la ITM si nu l-a primit pentru ca nu scria nimic pe el, i s-a transmis sa treaca numele si prenumele salariatului pe el, iar administratorul a completat primele 2 file din carnetul de munca ... #-o
Pai exact asta si vreau sa fac. Vreau sa ma duc la Directia de Munca, solidaritate sociala si familie, sa anulez carnetul de munca si sa cer eliberarea unui nou carnet de munca. Insa nu gasesc nicaieri procedura si sanctiunile care se pot aplica in acest caz. #-o