avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1134 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... PROBLEMA : CARTE DE MUNCA DUPLICAT
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

PROBLEMA : CARTE DE MUNCA DUPLICAT

Buna ziua,
Va deranjez cu o problema pe care nu stiu sa o rezolv. Am angajat un tanar fara carnet de munca caruia dupa o perioada i s-a cumparat carte de munca si a fost deschisa pe societatea noastra. Acum tanarul s-a razgandit si zice ca are carte de munca la fostul angajator. In cazul de fata ce se poate face ? Anulam cartea cumparata de noi ? Care este procedura ?
Multumesc pentru ajutor.:-/
Cel mai recent răspuns: rrramor , utilizator 19:43, 1 Iulie 2009
Tinarul sa aduca cartea de munca de la fostul angajator,dumneavoastra trceti datele din ce-a intocmita de dumneavoastra dupa care o anulati. Fiecare persoana are dreptul la un singur carnet de munca.
Multumesc pt.raspuns dar eu as vrea sa stiu intreaga procedura de anulare ? unde se anuleaza? daca se face cerere...
1. Cu un pix cu pasta rosie barati, in diagonala toate paginile si scrieti, tot cu rosu, ANULAT. Fara nici o alta formalitate. Apoi arhivati carnetul de munca la compartimentul de resurse umane, in dosarul de parsonal al salariatului.
2. Tanarul in cauza a mintit cand a declarat, la angajare, ca nu are carnet de munca, deci legea penala il pedepseste pentru fals in declaratii. De aceea, inainte de a anula carnetul de munca, mai luati-i o declaratie olografa in care sa spuna de ce a dat, asa cum dat, prima declaratie. Aceasta pentru ca nu se stie ce poate face mai tarziu.
Multumesc foarte mult pentru raspuns.
Persoana trebuie sa prezinte cele doua carnete de munca la Directia de Munca, Solidaritate Sociala si Familie unde la oficiul juridic va da o declaratie in legatura cu intocmirea celor doua carnete. Unul din ele va fi anulat dar numai de insititutia care aceasta competenta. Functionarul ii va pune in vedere probabil sa dea anunt si in Monitorul Oficial si sa urmareasca data aparitiei anuntului.
Documente necesare pentru eliberarea Dovezii privind aprobarea anularii unui Carnet de Munca:
-prezentarea ambelor carnete de munca spre observare salariatului din cadrul compartimentului;
-cerere pentru eliberarea dovezii privind aprobarea anularii unui carnet de munca.
S-ar putea ca procedurile sa difere de la un judet la altul.......ceea ce n-ar fi o noutate ;)

Alte discuții în legătură

Doua carti de munca Doina Elena Doina Elena Un salarit de-al meu are doua carnete de munca. Pe unul, primul, are cateva luni lucrate, iar al doilea are cativa ani si este un carnet activ. In detaliu ... (vezi toată discuția)
Anulare carnet de munca CLASOR CONSULT CLASOR CONSULT Buna seara, In cazul in care un carnet de munca este completat gresit pe primele 2 pagini, acesta se poate anula si sa se ceara un altul in schimb? Carnetul ... (vezi toată discuția)
Carnet de munca florin71br florin71br Buna ziua Care este formula de incheiere a carnetului de munca incepand cu 01.01.2011 sau unde gasesc modelul de incheiere si cu baza legala? Se mai ... (vezi toată discuția)