avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1175 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... PROBLEMA : CARTE DE MUNCA DUPLICAT
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

PROBLEMA : CARTE DE MUNCA DUPLICAT

Buna ziua,
Va deranjez cu o problema pe care nu stiu sa o rezolv. Am angajat un tanar fara carnet de munca caruia dupa o perioada i s-a cumparat carte de munca si a fost deschisa pe societatea noastra. Acum tanarul s-a razgandit si zice ca are carte de munca la fostul angajator. In cazul de fata ce se poate face ? Anulam cartea cumparata de noi ? Care este procedura ?
Multumesc pentru ajutor.:-/
Cel mai recent răspuns: rrramor , utilizator 19:43, 1 Iulie 2009
Persoana trebuie sa prezinte cele doua carnete de munca la Directia de Munca, Solidaritate Sociala si Familie unde la oficiul juridic va da o declaratie in legatura cu intocmirea celor doua carnete. Unul din ele va fi anulat dar numai de insititutia care aceasta competenta. Functionarul ii va pune in vedere probabil sa dea anunt si in Monitorul Oficial si sa urmareasca data aparitiei anuntului.
Documente necesare pentru eliberarea Dovezii privind aprobarea anularii unui Carnet de Munca:
-prezentarea ambelor carnete de munca spre observare salariatului din cadrul compartimentului;
-cerere pentru eliberarea dovezii privind aprobarea anularii unui carnet de munca.
S-ar putea ca procedurile sa difere de la un judet la altul.......ceea ce n-ar fi o noutate


Subscriu.
Buna ziua; in Bucuresti este aceeasi procedura ( ca cea descrisa de catre cristina_b) numai ca mie mi s-au cerut si adeverinte de la fostii angajatori - pentru a le putea completa in carnetul care a ramas valabil . Ma gandesc , totusi, ca este un nonsens atat timp cat datele din al2lea carnet sunt deja certificate de catre diferite inspectorate si inspectori.
Stiti cumva in ce lege gasesc reglementata aceasta procedura? Multumesc
Probabil ca inscrisurile in cele doua carnete de munca nu coincid iar atunci s-ar putea ca in carnetul care va ramane valabil, pentru a putea fi adus la zi, se cer documentele necesare la care ati facut referire. (acte normative: Decretul 92/1976 privind carnetul de munca, Ordinul 136/1976 pentru aprobarea metodologiei de intocmire, completare, pastrare si evidenta a carnetului de munca).
Ce v-au spus colegii mei le aflati din Decretul 92/1976 si Ordinul 136/1976.
In cazul meu, e vorba de 1 carnet de munca ( inscrisuri din 1990 - 1993, iunie) si cel de-al 2lea ( inscrisuri din 1993, august - prezent). Nu cred ca s-ar suprapune, ar coincide unele perioade.
Dar...daca angajatul s-ar prezenta la mine cu o adeverinta de vechime pentru perioada '90-'93...i-as putea completa in carnetul actual ( ignorand existenta carnetului); ca in cazul in care s-au prestat servicii in baza unui contract dar fara intocmire carnet? Nu ar fi primul caz, de altfel.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Doua carti de munca Doina Elena Doina Elena Un salarit de-al meu are doua carnete de munca. Pe unul, primul, are cateva luni lucrate, iar al doilea are cativa ani si este un carnet activ. In detaliu ... (vezi toată discuția)
Anulare carnet de munca CLASOR CONSULT CLASOR CONSULT Buna seara, In cazul in care un carnet de munca este completat gresit pe primele 2 pagini, acesta se poate anula si sa se ceara un altul in schimb? Carnetul ... (vezi toată discuția)
Carnet de munca florin71br florin71br Buna ziua Care este formula de incheiere a carnetului de munca incepand cu 01.01.2011 sau unde gasesc modelul de incheiere si cu baza legala? Se mai ... (vezi toată discuția)