Locuiesc in Bucuresti sectorul 3 si de mai bine de 1 luna apa calda de la robinet lipseste aproape cu desavarsire. Sunt zile in apa este cu adevarat calda cateva ore pe la orele pranzului, in rest doar "ca la soare" insuficient pentru a face o baie. In urma unei discutii telefonice, mi s-a spus ca sunt in proces de revizie si ca problema va fi remediata in jurul datei de 5-6 iunie (data convorbirii fiind pe la inceputul spre jumatatea lunii mai). Suntem la jumatatea lunii iunie iar problema persista. Pe langa faptul ca nu am apa calda, apa rece care curge pe robinetul de apa calda, cred ca este contorizata ca apa calda si eu o platesc ca atare. Exsita o baza prin care pot actiona RADETUL in instanta ca persoane fizica si care ar fi demersul?
Ar trebui să chemați în judecată asociația si ea sa cheme RADET în judecată la rândul ei.
Este foarte complicat desi aveti dreptate...
Va trebui dovedit ca nu dau apa calda si platiti cum platiti...
RADET este în faliment.
Acest lucru generează alte probleme.
Mai bine va faceti centrală și va debransati cu acordul asociației si cu acordul...Radet...
Problema asta am avut-o și eu. Președintele de scară mi-a zis că trebuie să aștept 15-20 minute până se încălzește, dar de cele mai multe ori nu se intampla așa. După câteva răceli zdravene, mi-am instalat un boiler electric. Oricum, aveți dreptate, apometrul o înregistrează ca fiind apă caldă.
ynocentta
Utilizator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
Atentis sporita cu eventual demers impotriva furnizorului de utilitati,deoarece in cazul asociatiilor de proprietari de regula raportul juridic furnizare utilitati se incheie intre persoane juridice
Apa calda ultimul etaj
_adi_
As dori sa aflu parerile dumneavoastra despre posibilitatile tehnice de rezolvare a problemei apei calde la etajele superioare avand in vedere ca pentru a avea ... (vezi toată discuția)