Buna ziua! Am trimis n urma cu 30 zile pe adresa de mail a primariei comunale o cerere in vederea solutionarii si nu am primit nici un raspuns. Imi puteti spune care este termenul de raspuns legal din partea functionarului public ( in speta,domnul primar) al acestei cereri? Va multumesc!
Autoritățile și instituțiile publice sesizate au obligația să comunice petiționarului, în termen de 30 de zile de la data înregistrării petiției, răspunsul, indiferent dacă soluția este favorabila sau nefavorabilă.
În situația în care aspectele sesizate prin petiție necesită o cercetare mai amănunțită, conducătorul autorității sau instituției publice poate prelungi termenul prevăzut mai sus cu cel mult 15 zile.
Orice persoană care se consideră vătămată într-un drept al său ori într-un interes legitim, de către o autoritate publică, printr-un act administrativ sau prin nesoluționarea în termenul legal a unei cereri, se poate adresa instanței de contencios administrativ competente, pentru anularea actului, recunoașterea dreptului pretins sau a interesului legitim și repararea pagubei ce i-a fost cauzată.