In legea 196 /2018 nu se specifica obligativitatea angajari unui admin la asociatie ( in special la asoc mici ,sub 10 proprietati ), numai se specifica , pentru administrarea asociatiei se angajeaza un admin. dar nu spune obligatoriu. Pun aceasta problema o data cu obligarea admin de condomeniu de a urma un curs si obtinerea unui atestat inclusiv admin. atestat cu peste 10 ani inainte. Eu consider ca vechiul admin. poate fi angajat pe alta functie ( ingrijitor cladire ) si sa intocmeasca liste, sa faca incasari-plati .
ART. 46
(4) La asociatiile de proprietari din condominiile care cuprind maximum 10 unitati
de proprietate imobiliara, daca adunarea generala hotaraste in acest sens, presedintele asociatiei de proprietari poate indeplini si functia de administrator si se
constituie urmatoarele organe:
a) adunarea generala;
b) presedintele;
c) cenzoru
Atat timp cat la nivelul condominiului este infiintata asociatie de proprietari,atributiile de administrrare condominiu pot fi exercitate numai de catre persoane fizice sau juridice care detin atestat profesional