Buna ziua,
Sunt traducator PFA in sistem real.
Am avut până acum facturier de hârtie și vreau să încep să fac facturile în Word și am câteva întrebări:
1. Dacă factura in format Word sau PDF conține toate datele obligatorii din codul fiscal (exista modele online) presupun că e în regulă și legal emisă, nu mai trebuie sa cumpăr de la librărie în format tipizat sau să achiziționez vreun soft special.
2. Dacă la ultima factură am avut seria XX nr 100, la prima factură în Word pot păstra aceeași serie iar numărul să fie 101? Sau e mai bine să schimb și să pun seria A nr.001 de exemplu?
3. Dacă vreau sa trimit factura doar online trebuie să anunț Ministerul de Finanțe și ANCOM? Parcă așa scria în lege...
Poti continua mai departe cu seria si 101 , dar sa faci o decizie prin care sa hotărât nr si seria pentru facturile online, nu trebuie declarat la finante.
Facturare pfa
keoke
Bună seara,
Vă scriu cu speranţa că voi primi nişte lămuriri referittoare la eliberarea facturilor. M-am înregistrat în 2007 şi am avut activitate ... (vezi toată discuția)
Facturier nou
danar122
Pentru un PFA care tine contabilitatea in partida simpla si emite facturi:
La terminarea facturierului pe suport hartie se poate cumpara tot unul simplu din ... (vezi toată discuția)