As avea nevoie de cateva informatii daca ma poate ajuta cineva. In urma cu cateva luni am fost la Orange sa imi schimb abonamentul, fiind clienta de peste 10 ani, aveam un abonament cu resurse putine la care plateam undeva la 150 lei pe luna. Am fost sa imi modifice contractul oferindu-mi resurse duble la jumatate de pret. In loc sa imi vina un cost de 75 lei pe luna platesc tot la fel ca inainte. I-am contactat nu imi dau explicatii concrete imi tot spun sa iau legatura cu magazinul fizic unde mi-am facut contractul. In magazin fizic ma trimit la serviciul clienti si tot asa. Pe langa asta acum mi-au transformat nr ca nefiind utilizabil in roaming. Eu habar nu am avut de acest lucru am observat asta abia cand am iesit din tara si i-am contactat, spunandu-mi ca schimbandu-mi abonamentul am ales aceasta optiune, mi se pare absurd. Cum as putea sa scap de serviciile lor pe cale legale sa imi inchida abonamentul fara costurile lor de reziliere. Protectia consumatorului m-ar putea ajuta in obligarea Orange sa imi inchida contractul? Multumesc
Protectia Consumatorului poate sanctiona furnizorul, dar nu-l poate obliga sa inchida un contract care a mai si produs efecte. Pentru aceasta mergeti in justitie. Dvs nu ati citit clauzele esentiale ale contractului? (tarifele si serviciile asigurate)