Buna seara,
Saptamana aceasta am constatat (iar cei de la Orange au recunoscut, avand ca dovada facturile emise) ca lunar, din iunie 2008 pana in decembrie 2009 am platit 5,5, euro pentru o optiune pe care am dezactivat-o in iunie 2008, dar ea aparea pe factura, dar eu nu beneficiam de minutele respective optiunii. Exista vreo stipulare in lege in acest sens?
Pentru ca dupa cum am inteles, Orange vrea sa-mi reduca facturile ulterioare cu suma respectiva.
Dar poate ca eu nu mai doresc sa fiu in continuare abonat, de exemplu.
Adica, desi ei mi-au facturat mai multi bani, tot ei sunt cei care imi impun ce si cum sa-mi restituie.
Sau poate vreau sa beneficiez sa zicem de un telefon din oferta lor curenta, sau o cartela prepay etc., doar sunt banii mei la o adica.
Normal mi se pare sa stabilim modul de restituire dupa o discutie.
Astept un telefon de la ei de vineri (29 noiembrie), cand am sunat la ei si le-am adus la cunostinta situatia, dar nici pana azi (marti 8 decembrie) nu am fost sunat.
Ma gandesc sa le fac si reclamatie la Protectia Consumatorilor.
M-am adresat serviciului clienti si a ramas ca ma suna cineva de la departamentul care se ocupa de astfel de chestiuni, dar lucrul acesta nu s-a intamplat desi au trecut cateva zile, si as vrea sa stiu ce optiuni am. De obicei, din experienta mea cu ei, se gandesc doar la variantele avantajoase doar pentru ei.
Contract orange
zephon
Buna ziua
Am urmatoarea problema: Cu o saptamana in urma am semnat o cerere de portare de la Vodafone la Orange de pe abonament pe abonament. Odata cu cererea ... (vezi toată discuția)