Lucrez in Liechtenstein de cateva luni si as dori sa stiu ce acte trebuie sa depun la ANAF pentru evitarea dublei impuneri. Mentionez ca cei de la ANAF nu stiau exact ce sa imi spuna, avand in vedere ca Liechtenstein nu este in UE. Mi-au recomandat, printre altele, sa obtin un anumit certificat de rezidenta fiscala, insa aici nu stiu despre ce e vorba exact.
De asemenea, exista si alte proceduri fiscale ce trebuiesc urmate in momentul in care lucrezi in strainatate?
Multumesc anticipat.
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.