avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 159 soluții astăzi

Marți, 15 aprilie, are loc evenimentul: Reges-Online - Care sunt noutățile și cum abordăm tranziția la noul registru de evidență a salariaților. Participă →

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Neplata turelor de noapte
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Neplata turelor de noapte

Buna ziua. Lucrez ca asistent medical intr-un spital de urgenta care apartine de Ministerul Sănătății. Pe fluturasul de salariu in dreptul categoriei ,,nopti" întotdeauna scrie 0, in conditiile in care intr-o luna lucrez cel putin 7 ture de noapte, la fel si la ,,garzi". Cum as putea si eu si colegii mei sa beneficiem de acele sporuri de noapte si nu numai? Trebuie actionat in judecata spitalul? Multumesc!
Cel mai recent răspuns: Georgiana.92 , utilizator 18:16, 6 Februarie 2020
Puteti:
- sesiza Inspectia Muncii;

- promova o actiune instanta;

- apela la mediere.
Ultima modificare: Joi, 6 Februarie 2020
Cornel Vasile, Consilier juridic
Si cu ajutorul cui putem face aceste lucruri?
1. Sesizarile pot fi transmise catre ITM (Inspectoratul Teritorial de Munca) prin:
- posta;
- e-mail;
- fax;
- inregistrate chiar la sediul institutiei.

2. Actiunea in instanta.
Părţile pot să exercite drepturile procedurale personal sau prin reprezentant. Reprezentarea poate fi legală, convenţională sau judiciară.

3. Părțile aflate în conflict au dreptul să fie asistate de avocat sau de alte persoane, în condițiile stabilite de comun acord.
În cursul medierii părțile pot fi reprezentate de alte persoane, care pot face acte de dispoziție, în condițiile legii.
Mulțumesc! O seara frumoasa!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură