Am efectuat acum o luna un consult medical la o clinica privata din oras. Beneficiez de o asigurare de sanatate privata la locul de munca actual. Problema este ca la momentul efectuarii consultului, doamna de la receptie ar fi trebuit sa urmeze procedura si sa ia legatura cu asiguratorul pentru decontarea serviciilor medicale. Dansa nu a facut acest lucru. In urma efectuarii consultului propriu zis, chiar am intrebat-o daca totul este in regula si ar mai trebui completat ceva, vreun formular, pentru ca stiam de la un consult anterior procedura si mi se parea ciudat de data aceasta sa plec doar cu o scrisoare medicala in mana. Dansa mi-a spus ca nu si am crezut ca vorbise deja si totul e in regula.
Astazi, la aproximativ o luna de la consultatia respectiva, primesc un telefon de la clinica privata respectiva, cum ca ar fi trebuit sa achit contravaloarea consultatiei si au recunoscut greseala comisa de colega lor de la receptie. Eu am mers la acea clinica tocmai in ideea ca mi se va deconta de catre firma de asigurari. Dar astazi abia cei de la clinica i-au contactat pe cei de la asigurari. Nefiind posibila decontarea, la aproape o luna de la servicii, cei de la clinica mi-au emis o factura astazi, cu scadenta la finalul lunii. Au schimbat discursul, cum ca diagnosticul pe care mi l-a acordat doctorul ar avea caracter cronic si ca trebuie sa achit contravaloarea sumei, urmand ca mai apoi sa ma descurc eu cu firma de asigurari si sa-mi recuperez banii. Nimic mai fals, diagnosticul a fost unul eronat, pus ca sa fie acolo, consultatia neavand nici un rezultat si nerecomandandu-mi-se nici un fel de tratament.
Acum intrebarea, este legala facturarea acestui serviciu medical la o luna de la efectuarea acestuia ? avand in vedere ca era firesc sa mi se comunice macar situatia la momentul respectiv ? Daca nu achit factura respectiva e posibil sa mi se puna poprire pe conturi ?