Pentru o procedura de cerere de oferta cu faza finala de licitatie electronica, in perioada de evaluare, respectiv cele 20 zile, comisia de evaluare trebuie sa faca un proces verbal intermediar pentru ofertele evaluate??? In cadrul acestuia se precizeaza ofertele admisibile care vor fi admise la faza finala de LE, apoi are loc runda pentru faza finala de LE si apoi se incheie raportul atribuirii?
Exista vreun model cadru?
Care sunt exact pasii la o cerere de oferta cu faza finala de LE?
Potrivit art. 165 din OUG 34/2006, inainte de lansarea unei licitatii electronice, autoritatea contractanta are obligatia de a realiza o evaluare initiala integrala a ofertelor, in conformitate cu criteriul de atribuire stabilit in documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta are obligatia de a invita toti ofertantii care au depus oferte admisibile. Invitatia se transmite pe cale electronica, simultan, tuturor ofertantilor respectivi.
Invitatia trebuie sa precizeze data si momentul de start al licitatiei electronice, precum si orice informatie necesara pentru realizarea conectarii individuale la echipamentul electronic utilizat.
Autoritatea contractanta nu are dreptul de a incepe licitatia electronica mai devreme de doua zile lucratoare dupa data la care au fost trimise invitatiile.
Aveti in vedere si dispozitiile art. 166 - 169 din OUG 34/2006. Oricum, inainte de licitatia electronica se va incheia un raport intermediar prin care stabiliti care sunt ofertele admisibile, iar apoi transmiteti invitatiile operatorilor economici cu respectarea prevederilor legale mentionate.
eu inchei un raport de evaluare initiala a ofertelor....seamana cu cel in cazul procedurii fara faza de licitatie electronica...numai ca nu declar la sfarsit castigatorul ci ofertantii admisi in faza de licitatie electronica... dupa licitatia electronica inchei un raport final