avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 924 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Unde sa ma adresez daca sunt atacat de vecini ca merg ...
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Unde sa ma adresez daca sunt atacat de vecini ca merg la psihiatru?

Cum.pot sa scap de aceste amenintari? Am certificat de handicap gradul 2 si vecinii ma ataca, hartuiesc, amenință ca am.acte de Nebun( merg la Psihiatru) si ei au dreptul sa ma duca la Nebuni.,ca sunt Nebun.
Cel mai recent răspuns: tgeorgescu , utilizator 19:34, 20 Iunie 2020
Daca nu faceti nimic rau nu au ce sa va faca.
Firește ca nu fac nimic. Dar cum pot sa îi pedepsesc pentru amenințări, jigniri, umiliri?
Sunt fiica si mama. Prima e medic de familie, a doua asistent medical. Si indruga prostii prin fata blocului si instiga oamenii ca ele sunt cadre medicale si au dreptul sa ma duca la Nebuni ca eu am acte de Nebun, ca am fost la Nebuni. Apoi in prostia lor se autocontrazic ca Imi taie ele pensia ca eu nu sunt bolnav de nimic si numai ma prefac. Poftiti gândire. Si m-am săturat de rahatul lor si vreau sa le dau la Procuror.
Ce cale sa urmez sa le potoloesc? E ca un hit la mine la bloc. Aaa , il ducem la Nebuni ca are acte. Mai nou se vehiculează ca au facut o listă si adună semnaturi de la vecini sa ma duca la Nebuni.
Ati mai auzit asa ceva, domnule avocat??
M-au terorizat.
Si acum 2 zile zicea la fel, fiica, medic de familie: eu sunt cineva, daca dau 2 telefoane îl termin.
4 din 4 utilizatori consideră
acest răspuns util
Dacă dvs. nu vă deranjați vecinii în niciun fel nu are ce să vi se întâmple.

Ce cale sa urmez sa le potoloesc?

Plângere penală, altceva nu aveți ce, însă ar fi tare bine dacă ați avea și martori sau dacă ați înregistra ce vă spun.