Sunt angajata intr-o institutie in care avem deja 5 angajati confirmați și internați cu virusul Covid. Problema este ca avem 2 sedii și în sediul central sunt cazurile, dar traficul și schimbul de documente intre cele 2 sedii s-a făcut zilnic. Despre protecție.....ce sa vorbim? Avem portari, dar, cel puțin până acum nu respectau regulile de control la intrarea externilor în unitate, Dezinfectanti avem ceva pe holuri și cam atât. Avem act adițional de telemunca, dar nu toată lumea dorește să lucreze de acasa, deși avem cum și am lucrat și în starea de urgență de acasa. Ma tem ca ma pot infecta și vreau sa stiu ce drepturi am și cum pot sa ma protejez in astfel de situatii.
Cereti angajatorului, oficial, in scris, cu nr. de inregistrare/ data, sa ia masuri pentru respectarea masurilor impuse prin ordinul comun MMPS + MS nr. 3577/ 831/ 15.05.2020
Daca nu se iau masui imediate puteti sesiza DJSP inscris, cu nr. de inregistrare/ data.