avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1046 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept civil - moşteniri, drept de ... Nelamurire inscriere la a doua facultate
Discuție deschisă în Drept civil - moşteniri, drept de proprietate şi altele

Nelamurire inscriere la a doua facultate

Buna ziua,
In prezent sunt student la Facultatea de Drept in anul I, la buget, fiind admis in sesiunea iulie 2019. Acum, in sesiunea iulie 2020 doresc sa ma inscriu la a doua facultate, si anume, in cadrul Departamentului de Arte de la universitatea din orasul meu. Aceasta admitere consta in doua probe pe care eu trebuie sa le sustin, urmand ca in cazul in care voi fi admis sa urmez studiile celor doua facultati, simultan.
Problema este: saptamana viitoare incep inscrierile (online, din cauza pandemiei) iar eu doresc sa optez pentru un loc la buget la aceasta a doua facultate (daca, bineinteles, rezultatele celor doua probe imi vor permite) si sa ma mut la taxa la Facultatea de Drept (deoarece este taxa mai mica) si nu stiu cum sa procedez. Optiunile pe care le voi completa vor fi: in primul rand, Buget, si in al doilea rand, Taxa la acelasi profil. Avand in vedere ca sunt deja student, va trebui sa pun la dosar si o adeverinta de student cu privire la forma de scolarizare.
Intrebarea este: daca rezultatele celor doua probe vor fi pozitive, si as putea, dupa medie, sa ocup un loc la buget la aceasta a doua facultate, adeverinta de student cu privire la forma de scolarizare de la prima facultate (Buget) ii va determina pe cei de la a doua facultate sa ignore prima mea optiune (Buget) si ma vor trece direct la taxa?
Daca da, cum trebuie sa procedez? Trebuie sa trec la taxa la Facultatea de Drept inainte de inscrierea la cea de-a doua? (Aceasta varianta nu mi s-ar parea normala intrucat inca nu cunosc rezultatul probelor de admitere si m-as putea afla in situatia de a plati ambele facultati).