avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 308 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Securitate şi Sănătate în ... Buna ziua, sunt un PFA dentar ,fara angajati. Eu sunt ...
Discuție deschisă în Securitate şi Sănătate în Muncă (fost Protecţia Muncii)

Buna ziua, sunt un PFA dentar ,fara angajati. Eu sunt titularul ...

Buna ziua, sunt un PFA dentar ,fara angajati. Eu sunt titularul cabinetului si sunt medic stomatolog.Intrebarea mea este urmatoarea; de cate ori pe an se face instructajul PSI si SSM in conditiile specificate, conform legii. Va multumesc
Cel mai recent răspuns: mocanu ramona , utilizator 16:09, 6 August 2020
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Fiind PFA, fara angajati, va veti autoinstrui dvs., singura, prin studierea legislatiei aferente, ori de cate ori credeti ca aveti nevoie. Legislatia o gasiti pe internet.
Aici este un ghid cu legislatia aferenta: [ link extern ]
Multumesc pentru raspuns. Intrebarea mea era legata de instruirea facuta de o firma specializata , nu de autoinstruire.
2 din 2 utilizatori consideră
acest răspuns util
Buna ziua,
Conform art 96 din HG 1425/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, instruirea SSM se efectueaza de catre conducatorul locului de munca. In cazul dumneavostra, neavand angajati, va veti autoinstrui. In ceea ce priveste intervalul dintre 2 instruiri, acesta se stabileste prin programul de instruire-testare elaboborat pentru societatea dumneavoastra, in functie de conditiile locului de munca si a riscurilor identificate. Intervalul dintre 2 instruiri nu poate fi mai mare de 6 luni.
In ceea ce priveste instruirea PSI, art 31 din Ordin 712/2005 ne spune ca pentru operatorii economici sau instituțiile care au cel mult 9 salariați efectuarea instructajului periodic este sarcina exclusivă a patronului sau a conducătorului instituției.
Multumesc
2 din 2 utilizatori consideră
acest răspuns util