Astfel de încasări intra doar în fondul de reparații, asa spune legea, deci administratorul a procedat corect. Pentru informații despre diferite lucruri care se intimpla în asociație aveți posibilitate sa cereți legal copii după documente președintelui de asociație.
Datorita faptului ca incasarile nu sunt publice fostul administrator, ilegal a oprit suma de aproximativ 20.000,00 lei.
ART. 28
(1) Proprietarii din condominiu au dreptul să fie informați în legătură cu toate aspectele ce
privesc activitatea asociației, să solicite în scris și să primească copii după orice document al
acesteia. Proprietarii care solicită copii după documentele asociației de proprietari vor suporta
costul de multiplicare a acestora.
Suntem foarte putini locatari si nu putem sa vb cu actualul administrator
ART. 57
Președintele asociației de proprietari are următoarele atribuții:
a) în baza mandatului acordat de adunarea generală reprezintă asociația de proprietari în
relațiile cu terții, inclusiv în acțiunile în instanță;
ei neplatind intretinerea
Veniturile asociației de proprietari
ART. 70
(1) Toate veniturile obținute din exploatarea proprietății comune, inclusiv veniturile din dobânzi
bancare, aparțin asociației de proprietari.
(2) Veniturile prevăzute la alin. (1) alimentează numai fondul de reparații al asociației de
proprietari și nu se plătesc proprietarilor. Lista acestor venituri, precum și cheltuielile aferente lor
sunt prezentate semestrial, într-un raport afișat la avizierul asociației, și se evidențiază în registrul
unic de venituri și cheltuieli al asociației de proprietari.
Datorita faptului ca incasarile nu sunt publice fostul administrator, ilegal a oprit suma de aproximativ 20.000,00 lei.
Eronat !
Conform disp L nr 196/2018
,ART. 28
(1) Proprietarii din condominiu au dreptul să fie informați în legătură cu toate aspectele ce
privesc activitatea asociației, să solicite în scris și să primească copii după orice document al
acesteia. Proprietarii care solicită copii după documentele asociației de proprietari vor suporta
costul de multiplicare a acestora.
Suntem foarte putini locatari si nu putem sa vb cu actualul administrator
Conform disp L nr 196/2018
ART. 57
Președintele asociației de proprietari are următoarele atribuții:
a) în baza mandatului acordat de adunarea generală reprezintă asociația de proprietari în
relațiile cu terții, inclusiv în acțiunile în instanță;
Administratorul de imobil este anagajtul asociatiei de proprietari cu limita de competenta de executie
Administratorul de imobil nu detine autoritatea si competenta sa dispuna de la sine putere nici "sa opreasca suma de aproximativ 20.000 lei" ,nici "sa foloseasca banii astia pt a zugravii blocul"
ei neplatind intretinerea
Nu este legal
Legiuitorul a dispus ca sumele rezultate din inchirierea partii comune condominu sa alimenteze si sa fie depozitate in fondul de reparatii care sa fie utilizat pentru intretinere+reparatii parti comune
Veniturile asociației de proprietari
ART. 70
(1) Toate veniturile obținute din exploatarea proprietății comune, inclusiv veniturile din dobânzi
bancare, aparțin asociației de proprietari.
(2) Veniturile prevăzute la alin. (1) alimentează numai fondul de reparații al asociației de
proprietari și nu se plătesc proprietarilor. Lista acestor venituri, precum și cheltuielile aferente lor
sunt prezentate semestrial, într-un raport afișat la avizierul asociației, și se evidențiază în registrul
unic de venituri și cheltuieli al asociației de proprietari.
Multumesc! Sa inteleg ca toti banii de pe reclama intra in fond de reparatii? Pt ca suma de mai sus a fost efectiv ascunsa de fostul administrator, banuim ca a incasat de pe reclama dar nu-s declarati iar noile incasari nu le vedem.