avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 899 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Sunt eleva în clasa a XII a la frecvența redusă si ...
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Sunt eleva în clasa a XII a la frecvența redusă si nu beneficiez de indemnizatie crestere copil

Buna seara.Sunt eleva în clasa a XII a la frecvența redusă.Nu am întrerupt nici un an.Nu beneficiez de indemnizație creștere copil și chiar nu inteleg de ce.M am uitat si pe net și scrie destul de clar invatamant preuniversitar.Si asta inseamna și frecvența redusă.Iar pe site-ul primăriei scrie: alte acte dupa caz::: adeverința eliberată de la învățământul preuniversitar care sa ateste ca ati frecventat cursurile fără întrerupere.Nu scrie cursurile la zi fără întrerupere.Chiar nu inteleg de ce nu pot beneficia.Ma poate ajuta cineva? Multumesc
Ultima modificare: Sâmbătă, 3 Octombrie 2020
ana-cer, moderator
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 08:13, 4 Octombrie 2020
OUG 111/2010
art.2
...
(5) Cele 12 luni prevăzute la alin. (1) pot fi constituite integral și din perioadele în care persoanele s-au aflat în una sau mai multe dintre următoarele situații:
.....
m) frecventează, fără întrerupere, cursurile de zi ale învățământului preuniversitar, inclusiv în cadrul programului "A doua șansă", sau, după caz, universitar la nivelul studiilor universitare de licență ori de master, precum și ale învățământului postuniversitar la nivel de masterat, organizate potrivit legii, în țară sau în străinătate, într-un domeniu recunoscut de Ministerul Educației Naționale, cu excepția situației de întrerupere a cursurilor din motive medicale;
....

In speta, legea prevede ca : frecventează, fără întrerupere, cursurile de zi ale învățământului preuniversitar, ....