1-Opereaza disp L nr 196/2018
ART. 51
Adunarea generală a asociației de proprietari hotărăște, cu acordul a două treimi din numărul
total al proprietarilor din condominiu, asupra oricărei acțiuni vizând modernizarea condominiului,
cum ar fi transformarea unuia sau mai multor elemente de echipament existent aparținând
imobilului respectiv, adăugarea de elemente noi, amenajarea corpurilor de clădiri destinate
folosinței comune sau crearea unor astfel de corpuri, cu condiția ca ea să fie conformă destinației
condominiului, cu respectarea legislației în vigoare.
2-Calea de acces in imobilul de locuit in comun reprezinta parte comuna ,a carei administrare si intretinere intra in responsabilitatea asociatiaiei de proprietari
Costurile pentru intretinerea partii comune de condominiu se repartizeaza tuturor proprietarilor
3-
ART. 55
(1) Comitetul executiv are următoarele atribuții:
f) stabilește condițiile privind folosirea, întreținerea, repararea, înlocuirea și modificarea părților
proprietății comune, conform prevederilor legale;
ART. 63
(1) Administrarea, exploatarea, întreținerea, repararea, reabilitarea și/sau modernizarea, după
caz, a proprietății comune aferente condominiului sunt în sarcina asociației de proprietari, iar
cheltuielile legate de aceste activități reprezintă cheltuieli comune.
ART. 67
(1) Pentru realizarea lucrărilor de întreținere, reparații sau investiții privind proprietatea comună,
administratorul, ținând seama de preț, durata de execuție și calitate, supune spre analiză și
aprobare comitetului executiv oferte ale operatorilor economici care satisfac cerințele asociației de
proprietari, conform legislației în vigoare.