avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 543 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice PFA, II, AF - Persoana fizica ... Infiintare PFA pe un alt domeniu decat diploma de ...
Discuție deschisă în PFA, II, AF - Persoana fizica autorizată, Întreprindere individuală, Asociaţie familială

Infiintare PFA pe un alt domeniu decat diploma de studii?

Buna ziua,

Nelamurirea mea e urmatoarea:

Doresc sa infiintez un PFA cu activitatea de predare limbile germana & engleza.
Stiu ca am nevoie de diploma de studii similare sau carte de munca in care sa fie inregistrate aceasta activitate. Nici una dintre cele doua nu ma ajuta.
Am absolvit facultatea de Comunicare si relatii publice, iar pe cartea de munca scrie "Asistent manager".
Sunt in prezent studenta la masterul de traduceri specializate germ-eng, insa mai am 1,5 pana primesc diploma.

Ce fac in aceasta situatie? Pot sa o scald cumva si sa infiintez pfa pe domeniul care ma intereseaza pe mine?

E cineva pe aici care poate pregati actele si poate face drumurile in locul meu pe unde trebuie, contra cost? (si la ce pret?)

Multumesc anticipat.
Cel mai recent răspuns: sonrisa , utilizator 12:49, 2 Ianuarie 2010
nu conteaza,puteti foarte bine sa depuneti la dosar orice diploma de studii,ex. diploma de bacalaureat sau diploma de licenta
aveti nevoie de:
copie ci, un act de studiu,un act de spatiu unde veti avea sediul social, rezervarea de nume asta se face la inceput la registru, veti avea de completat doua cereri tip declaratie model 2 si cerere catre director. infiintarea unui pfa este cea mai simpla. succes.
este important de asemenea sa aveti la dosar, daca locuiti la bloc , de acordul asociatilor de proprietari, apoi daca nu sunteti proprietar dvs in imobilul in care locuiti si sunt de exemplu parintii dvs trebuie sa aveti un contract de comodat in care proprietarii/ ul va acorda folosinta gratuita ,daca sunteti proprietar atunci trebuie depus in copie legalizata actul de proprietate al imobilului.