Am o întrebare legată de "justa despăgubire" cerută de Vodafone în cazul rezilierii unui contract de telefonie mobila. Contractul a fost pe 2 ani, fiind o prelungire. Conditiile cerute de mine au fost sa păstrez valoarea inițială a abonamentului (in jur de 10 euro). Am achiziționat si un terminal, cu plata timp de 18 luni. Am terminat ratele la terminal (in facturile anterioare aveam plata 10-11 euro abonament plus rata terminal). Urmatoarea factură am primit-o cu valoarea abonamentului de 31 euro. Practic ei au făcut prelungirea dar pe un abonament mai mare pe care mi-au acordat o "reducere" pe perioada în care am și rate la terminal. Am depus o cerere de reziliere telefonic, iar în discuția inițială mi s-a spus că taxa va fi de 27 de euro. Cererea s-a dovedit a fi neconformă, a trebuit să merg într-o reprezentanță fizică pentru a depune o cerere scrisă în care a trebuit să menționez că sunt de acord cu plata taxei. În reprezentanță, angajatul mi-a spus că nu are cum să îmi spună valoarea acestei taxe. Eu mi-am dat acordul în scris în baza valorii care mi-a fost comunicată telefonic. Dacă în momentul în care mă contactează pentru reziliere valoarea taxei este absurdă (cum am înțeles că se întâmplă de obicei), am dreptul să reclam la anpc? Cum ar trebui gestionată această situație? Mai sunt 6 luni din abonament, iar cererea a fost făcută după ce terminalul a fost achiziționat integral. Mulțumesc!
mai intai e nevoie sa cititi contractul pentru a-l intelege. un exemplu este faptul ca ati constatat abia cand ati cerut rezilierea ca e vorba de o reducere a abonamentului spre a face facturile mai suportabile. e posibil sa mai fie si alte clauze. e dreptul dvs sa reclamati la ANPC, insa modul in care descrieti situatia nu e prea optimist. dar e doar o parere.