În contul Vodafone aveți un desfășurător detaliat al convorbirilor și consumului de internet. Nu pot pune o captura, dar se vede pe factura detaliată. Exemplu:
Vodafone Special 4
Perioada Cost (Euro
fără TVA)
Unităţi
reportate
Unităţi
incluse
Total utilizare
reţea
Unităţi de
reportat
Total abonat
(Lei fără TVA)
Servicii naţionale
Internet pe Mobil Extra până la 13/12/2020 0,00 745260 0,00
Apeluri in reteaua Vodafone până la 13/12/2020 0,00 14:08 0,00
Apeluri netaxabile până la 13/12/2020 0,00 09:52 0,00
Total servicii naţionale 0,00
Vodafone Special 4
Perioada Cost (Euro
fără TVA)
Unităţi
reportate
Unităţi
incluse
Total utilizare
reţea
Unităţi de
reportat
Total abonat
(Lei fără TVA)
Abonament şi extraopţiuni
Vodafone Special 4 14/12/2020-13/01/2021 3,26 15,87
Total abonament şi extraopţiuni 15,87
Servicii utilizate
Servicii incluse în ofertă
Min/SMS nat, min Europa fix abonament 14/11/2020-13/12/2020 00:00 50:00 00:00 00:00
Opt 100 minute internationale mobil 06/12/2020-13/12/2020 00:00 26:40 00:00 00:00
Bonus net loialitate 14/11/2020-13/12/2020 0 1536000 0 0
Bonus Familie 15GB 19/11/2020-05/12/2020 0 15728640 0 0
Bonus Familie 25GB 04/11/2020-20/11/2020 26214400 26214400 0 0
Bonus Familie 25GB 04/12/2020-20/12/2020 0 26214400 0 26214400
Bonus internet 100 GB 14/09/2020-14/12/2020 96460340 96460340 472150 95988190
Gianina B a scris:
Buna ziua,
Am urmatoarea problema cu compania de telefonie mobila Vodafone, m-au contactat sa ma anunte ca cu o zi inainte (11.12.2020) am depasit consumul de internet aferent abonamentului meu cu suma de 741 euro.
Am aflat ca acest consum ar fi fost inregistrat cu o zi inainte in cursul serii, timp de 2 ore. Mentionez ca eu nu am folosit conexiunea internet de pe telefon decat pentru a accesa site-urile uzuale (ex. yahoo, gmail, site-uri de socializare), de asemenea nu am depasit niciodata abonamentul. Mai mult decat atat in intervalul orar mentionat de companie eu nu am folosit internetul de pe telefon decat aprox. 10 min pentru a verifica e-mailurile, ma aflam acasa si aveam si optiunea WI-FI insa nu m-am conectat la WI-FI intrucat nu am folosit internetul in vreun scop care sa ma preocupe din punct de vedere al consumului. Este absurd sa mi se solicite sa platesc aceasta suma enorma avand in vedere ca nu am consumat internet.
In urma mai mutlor incercari din partea mea de a contacta reprezentantii Vodafone atat prin mesaje transmise la ei cat si telefonic, mi s-a raspuns ca acest consum a fost inregistrat la ei si ca va trebui sa achit suma solicitata.
Va rog sa imi spuneti ce as putea face in acest caz, ce sanse am sa nu ajung sa platesc aceasta suma?
Din punctul meu de vedere este un abuz, nu m-ar fi deranjat sa platesc daca as fi efectuat acest consum.
Multumesc,
Gianina