avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 549 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... buna seara. (mai ales in situatia asta) daca pe ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

buna seara. (mai ales in situatia asta) daca pe teritoriul unui ...

buna seara. (mai ales in situatia asta) daca pe teritoriul unui spital sunt 3 cladiri. sa spunem cladirea A este de chirurgie obstretica. Unde este toata sterilizata si are un regim special. Poate medicul sef de garda sa trimita doua asistente in cladirea B (primiri) sau C ? tinind cont ca si acolo sunt medici si asistente si infirmiere. In Sectia de chirurgie sunt cele mai activ profesionale fete. Intrebare e ca ies dintrun mediu steril si se plimba prin curte si alte sali.Luind contact cu fel si fel de ...... pe urma intra iar in sectia sterila, iar circuitul de curatare si sterilizare....ce spuneti ?
Cel mai recent răspuns: gerhardt , utilizator 03:22, 3 Ianuarie 2021
Medicul sef de garda are atributii de a da dispozitii cu caracter obligatoriu pentru salariat ?
chiar daca incalca regulamentul si conduita medicala ?
Eu v-am intrebat ceva si dvs raspundeti printr-o alta intrebare ....
scuzati nu am vazut semnul de intrebare. Medicul de garda este cel care da ordine tot personalului in tura de noapte.
In acest caz, daca are astfel de atributii atunci nu prea aveti ce face decat sa contestati decizia acestuia.

Alte discuții în legătură

Acordarea de sporuri in sanatate barjovanu barjovanu Lucrez la un Spital orasenesc ca asistent medical principal la Camera de garda.In afara de sporul de vechime si sporul de ture nu primesc niciun alt spor,in ... (vezi toată discuția)
Codul etic in spital Arisandy Arisandy Intr-o sectie de spital lucreaza o asistenta cu tulburari psihice care perturba de fiecare data cand e de garda toata activitatea sectiei, face acuzatii ... (vezi toată discuția)