In august 2016 dintr-un accident intr-o intersectie una dintre masini mi-a deterioarat un grilaj deosebit la o vila de aproximativ 100 ani. Dupa indelungi incercari la Politie, in 2018 am reusit sa obtin datele celor implicati in accident. Autorul accidentului nu a declarat la asigurator si paguba la cladire si in consecinta asiguratorul nu a dorit sa despagubeasca paguba.
Am contactat o doamna avocat si am reusit sa deschid un dosar de dauna si cineva de la asigurator a venit si a facut pozele grilajului deterioarat.
In toata perioada am incercat sa gasesc o firma sa repare grilajul. Am gasit una singura, dar si in acel caz meseriajul ca se ocupa s-a pensionat, asa ca nu a mai fost valida oferta cand am deschis dosarul la asigurator.
Deoarece, nu am gasit si in continuare nu gasesc o firma care sa repare/restaureze grilajul am solicitat decontarea pentru reparatie in regie proprie. De unde oferta obtinuta era in jur de 9000 RON, asiguratorul a oferit, in 2019, 233 RON facand un calcul de genul valoare proportionala a grilajului meu dintr-un grilaj de poarta de la un magazin de bricolaj.
Evident o oferta neserioasa care nu tinea cont ca un grilaj nou ar fi stricat estetica intregii cladirii, faptul ca grilajul de la magazinul de bricolaj era unul standard si realizarea pe comanda a unui grilaj cu specificatiile necesare costa mult mai mult. Evident nu erau incluse foarte multe alte elemente: montare grilaj nou, demontare grilaj vechi, inlocuirea geamului si alte multe elemente. Este ca si cand ai un autoturism de lux accidentat iar asiguratorul iti da in loc un autoturism entry level spunand ca oricum te duce din punctul A in punctul B.
Doamna avocat a trimis o adresa solicitand o reconsiderare a ofertei insa nu am aflat daca a primit un raspuns.
In continuare am cautat firme care sa imi repare grilajul si nu am obtinut nici o oferta, nicidecum trei cum am inteles ca ar fi optimul.
La intrebarea mea, in 2019, daca nu cumva expira termenul de despagubire doamna avocat mi-a spus ca nu este cazul deoarece au acceptat dosarul.
Am facut o ultima adresa asiguratorului in 2020 solicitand niste firme care pot sa faca reparatia deoarece eu nu gasesc.
Asiguratorul mi-a raspuns sec ca a expirat termenul de despagubire.
Tot incerc sa o contactez pe doamna avocat de aproape 5 luni, pe e-mail sau la telefon si nu raspunde.
Am rugamintea daca puteti sa ma ajutati cu urmatoarele raspunsuri:
- a expirat termenul de despagubire, dosarul a fost deschis prin 2018?
- ce pot face in cazul descris mai sus?
Despăgubire rca
ADR_C
Bună ziua,
O să descriu pe scurt evenimentul și cele întâmplate ulterior.
Am fost accidentat destul de tare de un domn care mi-a tăiat calea; ... (vezi toată discuția)