Am primit de la INTRUM ,un mesaj prin care eram instintata ca am de platit 181.00 lei ,suma restanta de la ENEL.Am sunat pt mai multe lamuriri si mi s-a spus ca este suma restanta de la contractul vechi pe care l-am incheiat cu ENEL -ul.Eu nu am nici o suma restanta si nici nu am incheiat contractul cu ENEL,contractul este in derulare.Oricum nu m-au lamurit cu nimic,asa ca am sunat la ENEL.S-a verificat situatia si mi s-a spus ca sunt la zi,sa ignor mesajul.Am primit al doilea mesaj de la INTRUM,sfatuidu-ma sa platesc pt evitarea crearii unui istoric de plata negativ.Am sunat din nou la ei,mi s-a raspund dupa o perioada de asteptare ,iar cea de la telefon mi-a spus ca nu se ocupa ea cu creantele de la ENEL,dar imi face legatura cu un coleg de al ei si sa stau in telefon.Dupa iar ceva timp de asteptare mi-a comunicat ca colegul ei este ocupat ,dar ma va suna in cursul zilei respective.La pranz am primit un bip de la aceasta firma ,am sunat din nou si am fost pusa in asteptare.Ma simt hartuita,ma deranjeaza cu mesajele lor nefondare.Ce sa fac pt a scapa de ei,sa ma adresez politiei sau ANPC-ului?Va multumesc!
Le puteti transmite ca o sa faceti plangere la Politie daca va mai hartuiesc cu mesaje.
Ar fi ok sa intrebati si pe cei de la enel daca au comunicat datele dvs. acestei companii si, daca nu au facut-o, ii puteti intreba pe acestia din urma cum au ajuns in posesia lor.
Toata discutia sa o faceti in scris si, daca cai din urma nu raspund, puteti depune o plangere si la ANSPDCP pentru folosirea datelor dvs. personale pentru hartuire.