Referitor la noile prevederi legislative privind semnarea electronica a documentelor. Am inteles ca trebuie sa implementam in regulamentul intern aceasta procedura , insa, daca angajatorul nu doreste sa se foloseasca semnatura electronica conform legii ci sa ramana ca si pana acum semnatura olografa si atat, mai trebuie implementat acest aspect legislativ in Regulamentul intern daca eu nu il voi aplica niciodata?
OUG nr. 36/2021 reglementează expres posibilitatea utilizării anumitor tipuri de semnătură electronică pentru încheierea și întocmirea înscrisurilor din domeniul relațiilor de muncă și al securității și sănătății în muncă.
Asadar , nu exista obligativitate in ceea ce utilizarea semnaturii.
Insa procedurile privind utilizarea semnăturii electronice avansate sau semnăturii electronice calificate însoțite de marca temporală electronică sau marca temporală electronică calificată și sigiliul electronic calificat al angajatorului. trebuie să se regăsească și în conținutul contractului individual de munca.
In Regulamentul intern trebuie sa se cuprinda procedura de soluționare pe cale amiabilă a conflictelor individuale de muncă, a cererilor sau a reclamațiilor individuale ale salariaților.