avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 808 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Sesizare concurs post public
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Sesizare concurs post public

Bună ziua,

În urma cu o lună, aproximativ, am văzut un concurs pentru un post la un muzeu. M-am înscris, am trecut de proba dosarelor, la fel ca și ceilalți 11 candidați. Proba scrisă la fel, la proba interviu toți candidații au luat peste 5, dar postul a fost obținut de persoana cu cea mai mare medie.
La nici două săptămâni după afișarea rezultatelor, postul a apărut din nou la instituția respectivă. Fără sa se menționeze daca este un post nou, daca este același, care este motivul pentru care postul e vacant. Dat fiind că erau alți 11 candidați cu note mari care ar fi putut ocupa postul daca rămânea din nou vacant (întâmplător nota mea era a 3-a din 12), m-am mirat că se dă iarăși concurs.
Am scris un email instituției pentru a primi informații, dar nu am primit nici un raspuns.
As vrea sa fac o sesizare undeva.
Unde as putea face, există un cadru legal?
Mulțumesc
Ultima modificare: Joi, 20 Mai 2021
Morera, utilizator
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 06:18, 21 Mai 2021
De unde stiti ca este acelasi post ? ... poate muzeul are mai multe posturi de acelasi fel si le poate scoate la consurs pe rand.

Anunţul scoaterii la concurs va cuprinde obligatoriu următoarele elemente:
a) numărul şi nivelul posturilor scoase la concurs, precum şi structurile în cadrul cărora se află aceste posturi, denumirea postului pentru care se organizează concursul şi principalele cerinţe ale acestuia stabilite potrivit prevederilor din fişa postului;
b) documentele solicitate candidaţilor pentru întocmirea dosarului de concurs, data-limită şi ora până la care se pot depune acestea, locul unde se depun dosarele de concurs, precum şi compartimentul de resurse umane, cu precizarea persoanelor şi datelor de contact, inclusiv alte date necesare desfăşurării concursului;
c) condiţiile generale şi specifice necesare pentru ocuparea posturilor scoase la concurs;
d) tipul probelor de concurs, locul, data şi ora desfăşurării acestora;
e) bibliografia şi alte date necesare desfăşurării concursului. Bibliografia întocmită de către structura de specialitate în cadrul căreia se află postul vacant/temporar vacant este transmisă compartimentului de resurse umane şi aprobată de conducătorul instituţiei.

In speta, motivul pentru care postul este vacant nu se mentioneaza in anunt.
Nu știu dacă este același post.
Dar care e logica din spatele scoaterii la concurs al unui nou post, la o lună după primul, in loc sa se aleagă doi candidați dintre cei de la primul concurs?
De altfel, pe organigrama instituției apare un singur asemenea post
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Nu se poate alege dintre doi candidati de la un concurs anterior ... Incadrarea salariatilor la institutiile si autoritatile publice si la alte unitati bugetare se face numai prin concurs sau examen, dupa caz.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

organizare concurs otilia13 otilia13 Buna seara. La societate cu capital de stat s-a impus infiintarea unui anumit post de conducere, functie aprobata printr-o hotarare AGA. Ce implica mai exact ... (vezi toată discuția)
Procedura ocupare post maya29 maya29 Buna ziua,pentru a transforma forma de angajare de la perioada determinata la nederminata,este nevoie de publicarea postului respectiv la ziar si de ... (vezi toată discuția)
Posibila deblocare posturi in sanatate (?) ANDREI_oni ANDREI_oni Buna ziua, Am vazut intr-un interviu al primului-ministru, ca saptamana viitoare intentioneaza sa promoveze in cadrul sedintei de guvern, un act prin care sa ... (vezi toată discuția)