avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 710 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Conditii de studii necesare pentru un concurs angajare
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Conditii de studii necesare pentru un concurs angajare

Buna ziua,
As dori sa ma inscriu la un concurs de angajare pentru care cerintele de studii sunt de inginer diplomat. Eu sunt licentiat in Ecologia si Protectia mediului studii de 3 ani (180 credite) si am un master in Geomatica ingineriei mediului de 2 ani ( 120 credite). As dori sa stiu daca ma incadrez in cerintele postului , desi pe diplomele mele nu scrie inginer , am parcurs 300 de credite in timp ce un inginer are 240 credite. Va multumesc!
Cel mai recent răspuns: antony5 , utilizator 14:06, 15 Iulie 2021
În opinia mea nu îndepliniți condițiile.
Încercați să vă înscrieți. Poate vă spun pe loc dacă are rost sau nu să vă faceți speranțe.
Chiar daca este diferente la credite, nu corespunde specializarea.
Ultima modificare: Miercuri, 14 Iulie 2021
Cornel Vasile, Consilier juridic
Nu conteaza specializarea, postul este pentru Biroul SSM/SU , iar conditia este sa ai curs de inspector SSM/SU.
Aveti acel curs?
DA

Alte discuții în legătură

Vechime ssm pt a-mi infiinta serviciu extern TuRa TuRa Buna ziua! Stiu ca pt a-mi putea infiinta Serv. Ext. am nevoie de cel putin 5 ani vechime. Intrebarea mea este: daca sunt incadrat ca si Cadru Tehnic PSI se ... (vezi toată discuția)
Recunoasterea diplomei de licenta pentru a putea profesa ca inspector ssm tutunaruradu tutunaruradu Sunt absolvent al:Universitatea Transilvania din Brasov Domeniul licenta: INGINERIE INDUSTRIALÃ Programul de studii: INGINERIA SECURITÃŢII ÎN INDUSTRIE ... (vezi toată discuția)