avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 457 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Învăţământ - probleme ... Inregistrari cu camera ascunsa intr-o institutie ...
Discuție deschisă în Învăţământ - probleme juridice conexe

Inregistrari cu camera ascunsa intr-o institutie publica!

Buna ziua!
Sunt profesor intr-o scoala din Satu Mare si am avut in trecut probleme cu un parinte recalcitrant. Fiu-su, in pandemie a facut cateva ilegalitati pe platforma scolii (nu intru in detalii). Tac-su, tot a sustinut ca nu copilul a facut asta si ca nu avem dovezi. Am avut dovezi si l-am confruntat. In final a ramas cu media scazuta la purtare (n-am vrut sa implicam scoala, noi, profesorii, anuntand politia). Cateva zile mai tarziu, individul, a intrat la mine in cabinet, sub pretextul ca ar dori sa discute cu mine situatia scolara a copilului, la materia pe care eu o predau. N-avea programare, iar dat fiind contextul pandemic, nu avea ce cauta acolo. Fiind vaccinat si un om de buna credinta (eu, nu el), am zis: "intrati!". A tot incercat sa-mi vare capcane si toate cele, apoi s-a carat. Dupa cateva zile, aflu ca individul ma filmase cu camera ascunsa. As dori sa stiu ce pot face in aceasta situatie, daca se mai intampla.
Va multumesc!
Ultima modificare: Marți, 27 Iulie 2021
Profu_98, utilizator
Cel mai recent răspuns: Profu_98 , utilizator 14:05, 1 August 2021
Ma poate ajuta cineva, va rog?

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Scaderea notei la purtare sabina1234 sabina1234 Ieri copilul meu a fost influientat de alt coleg care i-a lipit un absorban te spate la un baiat din clasa lui sa ii faca poza la acesta unde se vedea ... (vezi toată discuția)
Nota doi la purtare darina2006 darina2006 Fiului meu i-a fost scazuta nota la purtare la doi, nu am mai auzit de o masura atata de dreastica luata vreodata, poate va intrebati ce a facut, nu a dat foc ... (vezi toată discuția)