avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 478 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Învăţământ - probleme ... Recunoaștere diplomă de studii
Discuție deschisă în Învăţământ - probleme juridice conexe

Recunoaștere diplomă de studii

Bună seara! Am terminat facultatea de Agricultură în anul 1995(5 ani), iar în 1995-1996 am urmat studiile de master cu durata de 1 an(abia se înființaseră studiile de aprofundare - de master), cu specializarea Manager Agricol. Nu existau în perioada aceea studii de master de 1,5 sau 2 ani. Sunt profesor titular în învățământul liceal și aș vrea să predau și ore de economie și educație antreprenorială. În centralizator, la specializarea obținută prin master apare specializarea mea, Manager Agricol, însă mi se spune că trebuie să fac dovada a 90 de credite sau masterul să fie de 1,5-2 ani. Pe vremea aceea nu existau cursuri de master de 1,5- 2 ani și nici creditele. Așadar, diploma mea de master nu are nicio valoare, trebuie să fac din nou cursurile cu aceeași specializare care astăzi au credite și durata de 1,5-2 ani?
Ultima modificare: Miercuri, 25 August 2021
CeraRadu, utilizator
Cel mai recent răspuns: CeraRadu , utilizator 08:30, 27 August 2021
Legea nr.288/2004 - În vigoare de la 10 iulie 2004
art. 18
.....
(2) Diplomele absolvenților de învățământ superior sunt recunoscute și oferă drepturi în condițiile stabilite de legislația în vigoare la data obținerii actului de finalizare a studiilor.
(3) Diplomele absolvenților de învățământ superior cu durata de 5-6 ani sunt de drept echivalente cu diplomele de master.

Legea nr. 1/2011
art.153
...
(2) Diploma de absolvire sau de licență a absolvenților învățământului superior de lungă durată din perioada anterioară aplicării celor trei cicluri tip Bologna este echivalentă cu diploma de studii universitare de master în specialitate.
Mulțumesc, dar eu mă refeream doar la diploma de master pe care am oținut-o