avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 523 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Sesizare la ORANGE de aproximativ 10 luni fara ...
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Sesizare la ORANGE de aproximativ 10 luni fara rezolvare !

In data de 26.06.2020 am incheiat un contract la Orange pentru 5 numere de telefon in valoare de 97 eruro + tva.
Primele 2 facturi au venit conform contractului semnat, urmate de urmatoarele 2 facturi ce au venit cu o suma mai mare decat contractul semnat.

Aici sesizez problema si incerc sa contactez un consultant ORANGE la nr de telefon 300. Aici dau de un domn foarte amabil, nu am retinut numele lui din pacate. Am semnalat problema si dupa o verificare a lui am fost informat ca au mai fost alocate pe acest abonament inca doua numere de telefon de catre agentul cu care am incheiat contractul.

Avand numarul vanzatorului respectiv, am inchis converatia de la nr. 300 si l-am sunat pe acesta. Dupa o verificare de cateva zile, am fost sunat daca ma poate vizita sa imi explice ceea ce sa intamplat. I-am raspuns ca nu am nici o problema atata timp cat se rezolva problema (cum este si normal).

Am fost vizitat de el si mi-a explicat urmatoarele:
"A rugat un coleg de al meu sa adauge 2 numere de telefon (cele mentionate mai sus) la un client de al meu (nu a precizat numele), dar acesta a inteles firma gresita si le-a alocat contractului tau. Am vb la Orange sa opreasca facturarea pt. aceste doua numere ce nu trebuiau sa iti fie alocate tie."
I-am multumim pentru acest lucru si cand l-am intrebat ce facem in vedere cu diferenta ramasa, a spus ca nu stie ce poate rezolva, dar nu ma lasa asa, o sa mai vorbeasca la Orange sa vada cum rezolva problema.
Precizez ca in aceasta vizita nu am semnat nici o hartie/contract/anexe etc.

Dupa aproximativ 30 de zile, l-am contactat telefonic sa intreb care este situatia cu restituitul sumei. Am fost informat ca inca lucreaza, ca situatia este mai dificila si ca colegul care a facut greseala nu mai lucreaza acolo si totul a fost redirectionat catre el si are foarte multa treaba si a si uitat.

Am repetat sau mai bine spus am mai insistat la el cu telefoane, dar rezultatul a fost NEGATIV.

La inceputul anului 2021 am facut prima sesizare telefonica la numarul de telefon 300 unde am primit un raspuns destul de greu si acesta a fost ca nu au gasit nimic in sistem despre aceste doua numere.
La o scurta perioada dupa refuzul celor de la ORANGE sa rezolve problema am fost in magazinul ORANGE unde am depus o cerere in acest caz, sa rezolvam problema. Am fost sunat de un consultant ORANGE cu raspunsul ca nu pot face nimic in aceasta situatie, pentru ca ei nu gasesc nimic si ca sa iau conctact cu cei de la frauda. Ceea ce am facut si nu am fost bagat in seama.

In data de 08.07.2021 am revenit in magazinul ORANGE pt a face o sesizare scrisa, in care povestesc pe scurt ceea ce sa intamplat.
Unde am adaugat ca doresc REZILIEREA CONTRACTULUI cu compania ORANGE, deoarce intr-o perioada de 10 luni in care am incercat amiabil sa recuperez suma respectiva, nu a fost posibil fiind mereu refuzat de cei de la ORANGE.

Am primit un raspuns banal din partea celor de la departamentul de FRAUDA, unde cred ca au trimis cu copy/paste acest mesaj:
"Din analiza situaţiei prezentate de către dumneavoastră legată de nerecunoaşterea abonamentelor
încheiate pentru numerele respective, aferente codului de abonat *****, nu
au rezultat dovezi care să ducă la concluzia că acestea au fost încheiate fără respectarea condițiilor
generale de furnizare a serviciilor.
Pentru o eventuală expertiză grafologică vă recomandăm să vă adresaţi organelor competente.
În momentul de faţă, de pe numerele de telefon reclamate nu se mai poate efectua trafic,
abonamentele fiind închise."

Din data de 08.07.2021 pana in data de astazi in care va trimit acest email, precizez ca nu am primit nici un raspuns, fie pozitiv sau negativ, legat de cererea de REZILIERE a contractului si suntem in data de 28.08.2021. Chiar daca am contactat si telefonic agentul desemnat companiei mele, acesta ignorand sesizarea.

Pe scurt eu am refuzat sa mai platesc abonamentul respectiv si vreau REZILIEREA contractului.

Ce ma sfatuiti? Sa merg in instanta daca nu vor sa comunice cu mine ? Efectiv ma plimba de la un oprerator la altul, care fiecare operator vrea sa afle ce sa intamplat si vor sa se consulte cu superiorii lor......
Sau unde pot face o sesizare, ca cei de la ANPC nu accepta sesizari de la societati...
Ultima modificare: Sâmbătă, 28 August 2021
Andrei Carol, utilizator

Alte discuții în legătură

Pot obține rezilierea contractului de telefonie dacă firma a modificat tarifele? Billy89 Billy89 Buna seara. Pe scurt problema mea este urmatoarea. Sunt plecat in Marea Britanie din anul 2016. In iunie 2017, dupa ce tarifele de roaming au fost eliminate, ... (vezi toată discuția)
Orange Petrina l Petrina l Bună seara, scuzați deranjul vin și eu cu o problema : tatăl meu a fost sunat de un operator de la Orange dacă dorește o tableta cu doar 80 lei ... (vezi toată discuția)
Am primit un mesaj pe telefon de la magazinul orange piata nicolae ... Florin Donu Florin Donu Am primit un mesaj pe telefon de la magazinul Orange piata Nicolae Grigorescu precum mi-a expirat contractul de abonament Orange. în data de: 21.06.2023 m-am ... (vezi toată discuția)