avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 574 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice [Coronavirus - Covid-19] ... Bună ziua! Sunt studentă și facultatea la care ...
Discuție deschisă în [Coronavirus - Covid-19] Răspunsuri la probleme juridice, fiscale și economice generate de criza actuală

Bună ziua! Sunt studentă și facultatea la care studiez impune ...

Bună ziua!
Sunt studentă și facultatea la care studiez impune persoanelor nevaccinate efectuarea testelor rapid antigen de două ori/săptămâna din banii proprii, pentru a locui în cămin. As dori sa știu dacă este legal și cum putem schimba decizia lor, prin lege.
Multumesc anticipat!
Cel mai recent răspuns: hhs , utilizator 10:28, 15 Septembrie 2021
10 din 18 utilizatori consideră
acest răspuns util
Domnisoara, drepturile si libertatile dumneavoastra sa termina acolo unde incep drepturile si libertatile altora. Respectiv a colegilor dumneavoastra de camin, care au dreptul sa nu fie bolnavi, sa fie protejati cat mai mult posibil de boala. Sau a universitatii, care are dreptul de a nu fi nevoita sa inchida un camin intreg, pentru ca e focar de covid.
Daca va convin regulile impuse bine, daca nu, sunteti libera sa locuiti in chirie. Locul in camin nu e un drept constitutional, e o optiune.
Nu ar fi mai simplu sa va vaccinati?
5 din 9 utilizatori consideră
acest răspuns util
Pe cale de consecinta cei care sau vaccinat ar trebui sa locuiasca intr-o enclava unde s-ar simti in siguranta. Iar asta nu datorita faptului ca sunt vaccinati deoarece si ei pot sa se imbolnaveasca. Cat despre drepturi constitutionale la care faceti referire ( loc camin) da este poate optional insa dreptul celor care aleg sa nu se vaccineze cred ca este un drept constitutional de a hotari ce este mai bine pentru ei, fara a cere nimic . Libertatea inseamna si a gandi singur nu doar a respecta ceea ce altii te obliga sa crezi si sa faci. Nu exista nici o lege in acest sens.