avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 941 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Învăţământ - probleme ... Fals intr-un document oficial?
Discuție deschisă în Învăţământ - probleme juridice conexe

Fals intr-un document oficial?

Buna seara!

Lucrez ca profesor invatamant primar, titular din anul 2016, cu gradul definitiv obtinut in anul 2018. Va cer ajutorul in urmatoarea situatie:

In perioada ianuarie 2020-iunie 2021 in urma unei afectiuni oncologice am beneficiat de concediu medical. Am revenit la catedra incepand cu 1 septembrie 2021. Atazi, 7 octombrie 2021 am primit vizita directorului adjunct care mi-a cerut insistent sa semnez catalogul anului scolar 2020-2021, motivatia fiind aceea ca profesorul inlocuitor nu a incheiat catalogul.Mai mult, numele meu apare scris de mai multe ori la rubricile dedicate din catalog, in conditiile in care contractul meu de munca a fost suspendat pe perioada derularii concediului medical, conform legislatiei in vigoare.

Am rugamintea sa imi comunicati daca refuzul meu de a semna in catalog (document oficial) in aceste conditii, a fost indreptatit sau nu.

In cazul in care aveam obligatia de a da curs acestei cereri, va rog sa imi comunicati in baza carui articol de lege ar fi trebuit sa semnez.

Va multumesc!
Ultima modificare: Joi, 7 Octombrie 2021
Ana_maria17, utilizator
Cel mai recent răspuns: Ana_maria17 , utilizator 20:16, 10 Octombrie 2021
Sa va comunice în scris motivul pentru care nu a fost încheiat catalogul de înlocuitor și temeiul în baza căruia dvs aveți obligația de a semna, în caz contrar, nu va puteți conforma.
Multumesc pt raspuns!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Bună seara! din anul 2006 sunt titulara pe catedra de limba ... Ianina Pro Ianina Pro Bună seara! Din anul 2006 sunt titulara pe catedra de limba romana dintr-o școală din Penitenciar, acea școală avea personalitate juridică atunci. Acum ... (vezi toată discuția)