Pentru un magazin online ce documente fiscale sunt necesare lunar? Ce ar trebui sa se gaseasca la dosar obligatoriu pentru a nu avea nicio problema in situatia unui control?
-Nir-ul trebuie facut la pret de achizitie sau si de vanzare?
-Cum trebuie facut inventarul si la cat timp? Raportul de inventariere lunar trebuie sa contina si produsele cu stoc zero sau doar cele care mai sunt pe stoc?
-Ce alte documente sunt necesare pentru gestiunea stocurilor?
george-neagu
Moderator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
Nir-ul cuprinde pretul de achizitie conform facturii si cel de vanzare.
Inventarul obligatoriu la fiecare final de an, si in rest oricand, daca considerati ca e nevoie. Trebuie sa contina doar produsele care mai sunt pe stoc.
În cazul magazinelor online - având în vedere că nu se folosește casa de marcat fiscală - gestiunea se ține cantitativ-valoric la preț de achiziție și, opțional, la cel de vânzare.
Inventariere anuala
tartalak
Am o intreprindere individuala cu codul caen - 4791 pe care am infiintat-o in noiembrie 2010.Evidenta contabila e in partida simpla. In anul 2010 doar am ... (vezi toată discuția)
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.