Pentru un magazin online ce documente fiscale sunt necesare lunar? Ce ar trebui sa se gaseasca la dosar obligatoriu pentru a nu avea nicio problema in situatia unui control?
-Nir-ul trebuie facut la pret de achizitie sau si de vanzare?
-Cum trebuie facut inventarul si la cat timp? Raportul de inventariere lunar trebuie sa contina si produsele cu stoc zero sau doar cele care mai sunt pe stoc?
-Ce alte documente sunt necesare pentru gestiunea stocurilor?
george-neagu
Moderator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
Nir-ul cuprinde pretul de achizitie conform facturii si cel de vanzare.
Inventarul obligatoriu la fiecare final de an, si in rest oricand, daca considerati ca e nevoie. Trebuie sa contina doar produsele care mai sunt pe stoc.
În cazul magazinelor online - având în vedere că nu se folosește casa de marcat fiscală - gestiunea se ține cantitativ-valoric la preț de achiziție și, opțional, la cel de vânzare.
Inventariere anuala
tartalak
Am o intreprindere individuala cu codul caen - 4791 pe care am infiintat-o in noiembrie 2010.Evidenta contabila e in partida simpla. In anul 2010 doar am ... (vezi toată discuția)