Bună ziua, există vreo obligativitate legală de a informa membrul unei asociații neguvernamentale de faptul că a fost înlăturat de pe lista membrilor activi? Menționez că statutul nu specifică nimic în acest sens, iar membrul a fost invitat la întâlnirea AG însă nu s-a prezentat.
george-neagu
Moderator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
Da, trebuie sa-i transmiteti decizia adunarii generale de excludere din asociatie incepand cu data de.......pentru motivul incalcarii statului (detaliati motivul), pentru ca el sa aiba posibilitatea contestarii deciziei chiar si in justitie.
Da, ar trebui informat, pentru ca "sta linistiti" ca incetarea calitatii lui a produs efecte si ca asa ramane situatia.... daca nu il informati, poate pretinde ca a aflat peste luni sau ani si ii curge de atunci dreptul legal de a contesta decizia.... altminteri nu exista o obligatie legala expresa de a notifica in anumit termen.... dar in statut sau regulamentul intern al asociatiei nu e nimic prevazut ref. asemenea obligatii de informare / comunicarea interna in asociatie?
Nu, nu este nimic specificat. Oricum, intre timp am ales calea cea mai sigura si transparenta, membrii exclusi au fost informati in mod individual. Multumesc pentru ajutor.