Reconstituire document emis de institutie publica. Sunt in situatia in care tatal meu (decedat in prezent) a reusit sa recupereze conform legii 10/2001 un imobil confiscat strabunicului. Pentru imobilul respectiv detin o Decizie a Curtii Supreme de Justitie prin care este scos din culpa strabunicul si se dispune inapoierea terenurilor si imobilelor confiscate de regimul comunist. In 1996 cand s-a dat Decizia, imobilul era in subordinea DSVSA Arges, s-au facut toate demersurile la ei de retrocedare conform legii 10/2001, tot acest demers s-a incheiat in 2003, fiind inregistrat cu rol la primaria comunei din 2004 pentru imobil.
Doresc sa fac succesiunea de pe urma tatalui meu pentru imobilul in cauza, dar nu detin Decizia data de DSVSA de restituire catre proprietar, dar am Procesul Verbal de Predare - Primire imobil de la DSVSA catre proprietar, fiind ultimul act al procedurii de retituire conform legii 10/2001. Insa, acea Decizie reprezinta actul de proprietate, asa ca am solicitat institutiei sa-mi elibereze o copie din Arhiva. Am primit raspuns ca nu se gaseste, asa ca am mers mai departe la alte institutii care ar fi putut detine acest document si anume: Primaria comunei pe raza imobilului (la care are si rol si platim impozit anual pentru imobil), Ministerul Dezvoltarii (institutie care avea in subordine DSVSA pe vremea aceea), Arhivele Nationale, Oficiul de cadastru Arges, Oficiul de cadastru Teritorial pe raza imobilului, la Prefectura, Arhivele teritoriale Arges.....am cautat, dar nimeni nu detine aceasta decizie si m-au indreptat catre institutia care a emis documentul, DSVSA. Intrebarea este: exista vreo lege, procedura, ordin, cadru legislativ prin care o institutie poate reconstitui un document, avand la baza alte documente care confirma fara echivoc, existenta si continutul acestuia? Sau sa poata reemite in baza documentelor detinute acea Decizie? Ce modalitate as avea de a obtine acea Decizie/Act de proprietate de la DSVSA?
Daca ati avut rabdarea de a citi pana aici, va multumesc.