avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 651 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Recuperări de creanţe, datorii, ... Credit pentru cabinet medical
Discuție deschisă în Recuperări de creanţe, datorii, Probleme cu băncile

Credit pentru cabinet medical

Buna ziua,
Am luat un credit in 2021 pentru cumpararea unui apartament in 2021 prin SRL. Creditul a fost luat de la BT, divizia pentru medici, ca locatie pentru un cabinet medical. In contract era specificat ca am la dispozitie un an pentru a deschide cabinetul. Termenul acordat este aproape de final, dar am intampinat probleme cu documentatia si nu am putut avansa pentru a deschide cabinetul.
Eu sunt in domeniul medical, insa angajatii de la banca ce s-au ocupat de acordarea creditului mi-au cerut acte, au venit sa se documenteze in privinta apartamentului, au facut poze etc. In cazul in care ei nu vor dori sa prelungeasca acest termen de un an, as putea sa ii dau in judecata (pentru a prelungi termenul sau pentru a-mi recupera banii)?
Eu am achitat un avans si ratele pentru apartament pana in momentul de fata. Problema este ca documentatia cadastrala, inclusiv releveul, nu corespunde cu situatia reala. Eu nestiind de aceste modificari pentru ca nu am experienta in domeniu, cum se poate ca personalul de la banca mi-a acordat creditul in scopul mentionat? Eu intampin acum dificultati cu OCPI-ul, neputand obtine nici macar un certificat de urbanism ce imi este necesar pentru schimbarea destinatiei imobilului din spatiu de locuit in spatiu comercial.
Multumesc anticipat pentru raspunsuri.
Ultima modificare: Luni, 4 Aprilie 2022
mariacristina, utilizator

Alte discuții în legătură

Construirea unui perete în apartament Renata Renata Renata Renata Buna ziua. Am facut un ante contract pentru un apartament pe care urmeaza sa il achizitionez prin programul Prima Casa. Am dat un avans si creditul urmeaza sa ... (vezi toată discuția)