Buna ziua,
cum se procedeaza in cazul in care un membru al Comitetului Executiv al Asociatiei de proprietari si-a dat demisia, din motiv ca a vandut apartamentul si practic nu mai este membru al Asociatiei? Pana la noua AG in care se va alege un nou membru, poate Comitetul functiona cu 4 membri sau membrul demisionar isi poate delega atributiile catre unul din ceilalti membri/catre Presedinte, pana la AG?
Multumesc,
Membrii comietului executiv,inclusiv presedintele de asociatie de proprietari nu pot apela la institutia demisiei care,in conformitate cu disp Codul muncii opereaa strict in cazul CIM
Conform disp L nr 196/2018 alegerea membrilor comitetului executiv revine exclusiv adunarii generale a membrilor proprietari
in cazul in care unul dintre membrii comitetului executiv nu mai poate exercita din varii motive atributiile,acesta are dreptul sa informeze oficial asociatia de proprietari despre interesul de a renunta a exercita respectiva responsabilitate,asociatia de proprietari urmand sa convoace adunare generala pentru alegere nou membru al comitetului executiv