avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 448 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Bună ziua, sunt insarcinata și urmează sa nasc în ...
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Bună ziua, sunt insarcinata și urmează sa nasc în luna iulie, ...

Bună ziua, sunt insarcinata și urmează sa nasc în luna iulie. Am cartea de munca la mine pe firma și ma interesează sa știu pana cand plătesc cartea de munca? Eu acum sunt în concediu medical... Ma puteți ajuta cu un răspuns? Va mulțumesc!
Ultima modificare: Luni, 6 Iunie 2022
Elena Andreea, administrator
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 12:41, 6 Iunie 2022
Realizati venituri sau doar platiti contributiile?
Plătesc 1026lei+57lei
Pentru acordarea indemnizaţiei de creştere a copilului nu are relevanţă plata contribuţiilor de asigurări sociale, singura modalitate de a beneficia de indemnizaţie pentru creşterea copilului este realizarea de venituri supuse impozitului pe venit în ultimii 2 ani anteriori datei naşterii copilului, timp de cel puţin 12 luni , aşa cum sunt ele prevăzute la art. 3 din OUG nr. 111/2010, sau aflarea în una dintre perioadele asimilate prevăzute la art. 2 alin. (5) şi (6) din OUG nr. 111/2010.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Se poate plati 3-4 luni cartea de munca începând cu decembrie 2016 sau ianuarie 2017 chiar dacă eu voi începe munca în aprilie? avadanilavinia avadanilavinia bună ziua am și eu o întrebare, voi veni în tara la începutul lui aprilie și am rămas însărcinată. se poate sa plătesc cartea de munca câteva ... (vezi toată discuția)
Cum as putea sa plătesc contributii pe 3 luni Burnar Burnar Cum as putea sa plătesc 3 luni angajarea am lucrat din iunie 2016 pana în septembrie 2016 și acuma dîn ianuarie mam angajat din nou dar eu nasc în iulie ... (vezi toată discuția)