Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Buna ziua,
Pentru dezbaterea succesiunii am obtinut in anul 2020 adeverinta, certificat fiscal si Anexa nr. 24, documente necesare pentru demararea succesiunii. Datorita pandemiei si unor probleme de sanatate nu am reusit continuarea procedurii.Acum am solicitat Primariei actualizarea acestor documente ( referitor la casa, terenuri , nu s-a schimbat nimic intre timp) , Primaria este de acord cu actualizarea adeverintei si a certificatului fiscal insa nu stiu daca Anexa nr. 24 are un termen de valabilitate...Documentul eliberat atunci ,in 2020, nu are specificat nici un termen de valabilitate si nici Primaria nu mi-a dat un raspuns clar.. Poate cineva sa ma ajute cu aceasta speta?? Va multumesc!.
Adeverinta salariat
papy03
De cate adeverinte de salariat are nevoie medicul de familie, in conditia in care nu mi-am schimbat locul de munca in ultimii 3 ani? De cate ori imi da ... (vezi toată discuția)