Buna ziua! In urma cu 5 ani,solicit un card Raiffaissen..pe care fiul meu,trebuia,sa mi trimita sume modice de bani(euro).La vremea respectiva,fiul meu lucra in strainatate.In fine, n am avut ocazia..sa mi fie util.; si spre rusinea mea,am ignorat total,obligatiile,care mi reveneau...vis a vis de el (card).Printr o conjunctura,trebuia,sa fac un serviciu unei prietene,si sa trimit o suma de bani...prin Raiffaissen..Akm..vine..nucleara...mi se comunica respectuos..ca datorez bancii 400 de euro reprezentand intretinerea cardului. Sinistru...mea culpa..nu am primit nici o notificare in acest sens..ani de zile.Ok sunt buna de plata...se poate negocia o schema de plata...avand in vedere...ca lucrez doar cu 4 ore? Multumesc anticipat!
Incercati o negociere cu banca. Dar cand ati incheiat ctr pt deschiderea contului si emiterea cardului, ati semnat si pt comisionul de administrare cont. Mergeti si discutati cu banca, poate gasiti intelegere.
ibn
Utilizator 2din 2 utilizatori consideră acest răspuns util
Singura solutie este o negociere cu banca. Daca nu vi se vira pensie sau salariu in contul cardului datorati comision de intretinere. Cititi contractul. Oricum cardul azi este inactiv caci sunt 5 ani de la emitere daca nu ati luat card nou. Pentru ceea ce vreti dvs exista alte solutii free. Nu spun care ca sa nu se considere publicitate.
hotumattua
Utilizator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
Dacă nu mai vreți să folosiți cardul/contul, nu-i băgați în seamă! După ce cardul a expirat, vi l-au înnoit? Dacă nu ați folosit cardul în ultimele 6 luni, înainte de data expirării, acesta nu se mai reînnoiește decât la cerere. Raiffeissen sunt printre băncile cele mai lacome, depui bani la ei și, de regulă, scoți mai puțini.
mrays99
Utilizator 1din 2 utilizatori consideră acest răspuns util
In primul rand trebuie sa analizati termenii si conditiile contractuale convenite cu banca respectiva, care atentie trebuie sa fie in acord cu Legea nr. 209/2019 privind serviciile de plata, act normativ care transpune o directiva europeana (anterior a fost alt act normativ, dar care era suficient de acoperitor dpdv al obligatiilor).
In aceste acte normative, banca (prestator de servicii de plata), are o serie de obligatii privind informarea clientilor sai, astfel incat acestea sa actioneze in cunostinta de cauza.
In plus, daca sunteti o persoana cu posibilitati financiare reduse si va incadrati in limitele prevederilor prevazute in legea nr. 258/2017 trebuie sa stiti ca aveti dreptul de acces la un cont de plăţi cu servicii de bază (din cate stiu eu sunt eligibile conturile deschise in moneda nationala si euro), adica fara sa platiti ceva sau daca platiti ceva, atunci aceastea sunt doar costuri minimale, cat sa acopere cheltuielile bancii.
Oricum din cate stiu ce este trecut de 3 an s-a cam prescris.
Sfatul este sa apelati la un avocat ca sa negociati cu banca ce anume aveti de platit in contextul legilor mentionate anterior...fiindca daca banca nu si-a respectat obligatiile legale, risca sa plateasca niste amenzi frumusele, mult mai mari decat cei 400 euro si s-ar putea sa fie interesata sa cada la pace.
Avet de asemenea posibilitatea de a apela la Centrul de solutionare alternativa a litigiilor in domeniul bancar, unde se gasesc mediatori cu pregatire in acest domeniu si unde de regula se inchid litigii intr-o maniera convenabila pentru ambele parti (www.csalb.ro).
Sold anulat de banca
olden
impozit pe venit
cum operati in contabilitate , platim impozit pe venit , soldul ar fi de 400 lei (5lei/luna, servicii fax, majorari) , am extras cu zero ... (vezi toată discuția)