avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 216 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Învăţământ - probleme ... Fraudarea examenului de corigenta
Discuție deschisă în Învăţământ - probleme juridice conexe

Fraudarea examenului de corigenta

In liceul in care sunt profesor directorul liceului are de ani de zile urmatoarea practica: dupa examenul de corigenta la o anumita disciplina nu le da voie elevilor care nu au promovat sa plece acasa, ii obliga sa depuna o cerere de reexaminare, organizeaza un nou examen dupa 2 zile cu alti profesori examinatori, evident aflati in cardasie cu directorul, elevii primesc odata cu subiectele si rezolvarea, sau pur si simplu li se dicteaza rezolvarea subiectelor si astfel sunt promovati. In felul asta profesorul de la clasa este dat la o parte, umilit si injosit, iar elevii repetenti in prima faza sunt promovati printr-un examen fraudat. Situatia dureaza de multi ani fara nicio implicarea a nimanui, fiind cunoscuta si la nivelul inspectoratului scolar. Ce se poate face pt a opri acest mecanism corupt? Sesizare la politie? Flagrant? Care e solutia legala?
Ultima modificare: Vineri, 1 Iulie 2022
bluebad72, utilizator

Alte discuții în legătură

Contestarea deciziei de a lasa un copil repetent rdinu rdinu se poate contesta decizia de a lasa un copil din clasa a-6-a repetent datorita acumularii a 3 corijente (conform regulamentului ministerului invatamantului), ... (vezi toată discuția)
Situație neplăcută într-un liceul economic Mares Florina Mares Florina Sunt mama a patru copii pe care iam crescut frumos cred eu dar cu ultimul se pare ca nu ma descurc asa bine .Va rog din suflet sa mă ajutati cu un sfat .Am ... (vezi toată discuția)